BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har meget travlt og søger derfor en allround kontorassistent med flair for bogholderi og regnskab og meget gerne kundeservice til vores kontor i Hillerød.
Dine opgaver på vores kontor bliver:
- Telefonpasning
- Taste løntimer og lave lønregnskab, vi bruger Danløn og ligge dem til godkendelse hos ceo
- Bogføring vi bruger E-conomic/Visma
- Oprette kunder
- Fakturere
- Tjekke fakturaer fra vores leverandører og ligge dem til godkendelse hos Ceo
- Allround opgaver på kontoret.
Vi forventer du:
- Er serviceminded, kvalitets- og ansvarsbevidst
- Ved hvad telefonisk kundeservice er.
- Er systematisk og har sans for detaljerne
- Er uddannet kontor eller regnskabsassistent
- Kan kommunikere på dansk og engelsk
- Er superbruger i officepakken
- Du er fleksibel med arbejdstiden ved månedsafslutning
Vi tilbyder:
- Arbejdstider kan placeres inden for tidsrummet mellem kl. 7 og 16 (flekstid)
- Videreuddannelse
- Løn efter kvalifikationer
- Godt arbejdsmiljø.
Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til, at ringe til os på 7174 5858 og ellers glæder vi os til du sender din ansøgning til srservice@srsmultiservice.dk
Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kollega
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Srs Multiservice ApS, Gefionsvej, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: srservice@srsmultiservice.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873852