BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Frederikssund Kommune søger en forretningsorienteret udbudskonsulent, der kan sin udbudsjura og har styr på analyseværktøjerne, og som har lyst til at indgå i en resultatorienteret og humørfyldt indkøbsafdeling.
Hvad gør vi?
Vi tilbyder en stilling i afdelingen Udbud og Kontrakt, som inklusive afdelingslederen består af fire dedikerede medarbejdere. Vi elsker at planlægge, effektivisere og optimere, og vi forsøger hele tiden at være på forkant med de forventninger og krav, der er til en moderne og professionel indkøbsfunktion. Selvom vi er et lille team, sætter vi en meget høj standard og fagligt aftryk både in- og eksternt.
Vi er en del af et indkøbsfællesskab med en række andre kommuner i Region Hovedstaden, og vi har derigennem tætte kontakter og samarbejder med gode kollegaer.
Hvad skal du?
Du vil i vidt omfang få mulighed for at arbejde efter målsætninger og vil få tilstrækkelig frihed under ansvar til selv og i samarbejde med din leder at tilrettelægge din indsats.
Dine arbejdsopgaver vil - i tæt samarbejde med kollegaer og brugere – primært være at
- gennemføre EU-udbud og tilbudsindhentninger
- rådgive inden for indkøbs- og kontraktområdet
- implementere og forankre indkøbsaftaler i kommunen
- medvirke til contract management på indgåede kontrakter
I Udbud og Kontrakt er vi fokuseret på at opnå resultater – herunder opnå rettidig og høj kvalitet i vores arbejdsopgaver - men vi prioriterer samtidig, at der er højt humør og plads til udfoldelse. Vi giver os tid til sociale adspredelser og værdsætter i det hele taget en uhøjtidelig omgang med vores kolleger.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har erfaring som udbudskonsulent i det offentlige og har været ansvarlig for gennemførslen af større EU-udbud.
Du har måske endda projektledererfaring, så du har erfaring med at planlægge ikke kun din egen arbejdsdag, men kan også sørge for at medvirke til rettidige leverancer fra dine kolleger.
Du har utvivlsomt kendskab til udbudsretten samt til udarbejdelse og anvendelse af kontrakter.
Vi lægger vægt på, at du er i besiddelse af en kombineret forretningsmæssig og juridisk forståelse, så du kan varetage kommunens interesser bredt på indkøbsområdet. Du arbejder rutineret med regneark og analyser og er i øvrigt god til at kommunikere i skrift og tale.
Vi lægger desuden vægt på, at du som person og kollega er i besiddelse af et godt humør, er udadvendt, hjælpsom og initiativrig, har gennemslagskraft og overblik samt har lyst til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer i et uhøjtideligt miljø.
Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder for Udbud og Kontrakt Klaus Egebo Jakobsen på 21 60 24 95.
Ansøgningsfrist er den 11. september 2023. Vi forventer at afholde samtaler i uge 37 og 38.
Ansættelsesforhold
Fast stilling på fuld tid
Tiltrædelse
01. november 2023
Kontakt
Leder for Udbud og Kontrakt Klaus Egebo Jakobsen på 21 60 24 95
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederikssund Kommune, Torvet 2, 3600 Frederikssund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=84259
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891288