BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Indkøbsfællesskab Nordsjælland består af 11 kommuner i Nordsjælland, som arbejder tæt sammen om at sikre gode udbudsprocesser og værdifulde kontrakter til alle kommunerne, samtidig med at vi har fokus på den bæredygtige dagsorden. Så kunne du tænke dig et job hvor ikke to dage er ens, og er overblik din helt store styrke, så læs mere nedenfor.
I Indkøbsfællesskab Nordsjælland er vi ca. 80 medarbejdere, som fysisk sidder i hver sin kommune, men som arbejder tæt sammen om både fælles udbud og analyser samt giver hinanden sparring i forbindelse med udbud og indkøb generelt. Vi mødes løbende i forskellige arbejdsgrupper og netværk, og ses alle sammen 1-2 gange årligt til IN-fællesdage.
Indkøbsfællesskab Nordsjælland består af følgende kommuner: Allerød, Bornholm, Egedal, Frederikssund, Fredensborg, Furesø, Halsnæs, Helsingør, Herlev, Hørsholm og Hillerød.
Vi leder efter en koordinator, som kan binde vores indkøbsfællesskab endnu bedre sammen og hjælpe vores formandskab med en række administrative opgaver. Det er derfor vigtigt, at du er struktureret, serviceorienteret, og er god til at skabe og have overblik. Du skal kunne have mange bolde i luften, og dermed have lyst til at sidde i en stilling, hvor tingene af og til skal gå stærkt. Stillingen er nyoprettet, så du vil i høj grad kunne påvirke indholdet af stillingen.
Formandsskabet består pt. af Hillerød, Allerød og Furesø Kommune. Hillerød Kommune har formandsposten for indkøbsfællesskabet indtil november 2024, hvorfor din arbejdsplads indtil da vil være på Hillerød Rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød. Når formandsskabet overgår til en anden medlemskommune i efteråret 2024, vil din arbejdsplads som udgangspunkt være den nye formandskommune. Vi vil dog inddrage dig i en tæt dialog til den tid, så vi kan tage mest muligt hensyn til dig i forhold hertil.
Om jobbet
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af
- Tæt samarbejde med formandsskabet ift. mødeforberedelse og opfølgning, kalenderstyring samt planlægning af fællesdage i IN mm.
- Opfølgning på fælles udbud på tværs af kommunerne
- Være den der samler op på henvendelser fra bl.a. Statens og Kommunernes Indkøbsservice (SKI) og Foreningen for offentlige indkøbere (IKA) samt på fælles viden om, hvad der sker i andre indkøbsfællesskaber
- Stå for den løbende opdatering af INs handleplan og andre koordineringsopgaver herunder status på øvrige aktiviteter.
Om dig
Vi stiller ikke specifikke krav til din baggrund; det vigtigste er din personlighed, og at du passer ind i vores indkøbsfællesskab. Det betyder, at du har en praktisk tilgang til opgaver, er god til at udføre administrativt arbejde med overblik og en struktureret og serviceorienteret tilgang. Herudover må du gerne have et glimt i øjet og kunne lide en stor samarbejdsflade.
Som person er du proaktiv og selvstartende, og du skal være god til at følge op, så du sikrer, at du kommer i mål med de mange opgaver, der lander på dit bord.
Udover ovenstående ser vi gerne, at du er skrap til IT-systemer, da du både skal kunne bruge vores fælles intranet Podio og også gerne Linked-In.
Endvidere trives du ved at opbygge relationer, og du møder mennesker på en venlig og ubesværet facon. Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt, og du trives med at arbejde sammen med kollegaer på tværs af flere kommuner.
Om os
Som vores nye kollega vil du blive en del af Indkøbs- og udbudssektionen i Hillerød Kommune. Sektionen er centralt placeret i vores Økonomiafdeling. Økonomiafdelingen består af 32 personer.
I det daglige vil du have tæt kontakt med dine kollegaer i Indkøbs- og udbudssektionen, som du fysisk sidder sammen med, men du vil også have en bred berøringsflade til dine kollegaer i de 10 andre kommuner.
Indkøbs- og udbudssektionen i Hillerød Kommune består foruden dig af i alt 6 personer; 2 udbudskonsulenter, 2 contract managers, 1 projektleder samt indkøbs- og udbudschefen. I det daglige vil du referere til Indkøbs- og udbudschef Pia Skov Johansen.
Vi tilbyder et stærkt fagligt miljø både i Hillerød og i de andre kommuner med dygtige og engagerede kollegaer, som gerne hjælper hinanden og som arbejder tæt sammen.
Vi sørger for en god onboarding af dig. Til dagligt skal du fysisk sidde på Hillerød Rådhus, men må også forvente at skulle besøge de andre kommuner i indkøbsfællesskabet. Har du ikke bil, kan du benytte en af de biler vi har til rådighed på rådhuset.
Vi tager fleksibilitet alvorligt og har fokus på ”work-life-balance”. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale med din daglige leder.
Vi har til huse i et nyere moderne rådhus med storrumslokaler samt en god kantine. Rådhuset ligger ca. 2,5 km fra Hillerød Station og har gode parkeringsforhold.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer i Hillerød Kommune. Arbejdstiden er som udgangspunkt 32 timer om ugen. (inkl. frokost) men med mulighed for fuld tid hvis opgaverne udvikler sig hertil.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Direktør Nick Kjær Skovgaard på telefon 72 32 20 00 eller e-mail nics@hillerod.dk (ferie i uge 28, 29 og 30) eller Specialkonsulent Michael Gutzon Børglum på telefon 72 16 24 91 eller e-mail mbo4@furesoe.dk
Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning og CV sendes elektronisk via linket senest fredag den 11. august 2023. Vi forventer, at 1. samtale vil finde sted torsdag den 17. august 2023 og evt. 2. samtale ugen efter.
Tiltrædelse hurtigst muligt og gerne senest den 1. oktober 2023.
Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Hillerød Kommune, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=82770
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857445