BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du tænke dig at arbejde med forskellige administrative opgaver med omdrejning omkring vores beboere og blive en del af Rønnegårds administration?
Rønnegård er et bo- og beskæftigelsestilbud for 27 voksne borgere, som alle er udviklingshæmmede med forskellige psykiatriske diagnoser og visiteret efter Servicelovens §§ 104 og 108.
Rønnegård ligger i smukke omgivelser i Gørløse.
I det daglige har vi mange forskellige opgaver både nogle, som man selv har ansvaret for og nogle, hvor vi skal dække ind for hinanden, så et godt samarbejde i teamet er vigtigt.
Vi søger en kollega der primært skal have med opgaver med udgangspunkt i vores skønne beboere, men som også er frisk på andre ad hoc opgaver. Du skal bl.a. have lyst til at arbejde med følgende opgaver:
Opgaver relateret til vores beboere
- Beboeroprettelser/vedligeholdelse i Nexus
- Kontakt til kommunale sagsbehandlere med henblik på ajourføring af venteliste
- Ansøgninger vedr. (jeg har slettet nogle ord her) hjælpemidler, ledsagerordning, ledsagerkort mm.
- Afstemning af beboerkasser
- Forsikringssager
- Vedligeholdelse af fuldmagter/samtykkeerklæringer
- Sortering af beboerpost/pakker
- Evt. kvalitetssikring af statusskrivelser
- Vedligeholdelse af VIP-systemet (Vejledning - Instruks – Procedure)
- Vedligeholdelse af medarbejderhåndbogen
- Bestilling af div. til administrationen/mødelokaler
- Ekspeditioner i skranken/køb af kontanter til beboerne (ved kollegas fravær)
- Være tovholder på udlevering/indlevering af vores IT-udstyr
- En masse ad hoc-opgaver
- Har en administrativ-/kontoruddannelse og har indsigt i arbejde med beboere eller er uddannet socialrådgiver/socialformidler.
- Har kendskab til Nexus & VIP og/eller har let ved at lære nye systemer
- Har lyst til at hjælpe med andre opgaver og indgå i teamet med godt humør
- Kan samarbejde på tværs af organisationen og tage godt imod vores kollegaer, når de henter penge, eller stå klar til at hjælpe dem med spørgsmål vedr. vores beboere.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 20-30 timer/uge fordelt på 4-5 dage.
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for administrations- og IT-personale m.fl indgået mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- eller Takstnævn eller overenskomsten for socialrådgivere indgået mellem Dansk Socialrådgiverforening og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.
Ved påtænkt ansættelse indhenter vi udvidet straffeattest, og efter aftale indhenter vi referencer fra tidligere ansættelse.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Sasja Eriksen på tlf. 38619105 eller mail sasja.skyum.gravgaard.eriksen@regionh.dk eller forstander Mette Sommer på tlf. 29123661 eller på mail mette.sommer@regionh.dk.
Du kan læse mere om Rønnegård her: https://www.densocialevirksomhed.dk/roennegaard/Sider/default.aspx
Ansøgningsprocedure
Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.
Du skal sende din ansøgning, CV og relevante bilag via linket i annoncen.
Notér meget gerne dit ønskede timetal.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Rønnegård, Strøvej 93, 3330 Gørløse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=251095&DepartmentId=12115&MediaId=4969&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891496